حالِ احمد شاملو را دارم،
آنجا که در نامه به اصرار و التماس میگوید :
"حرف بزن... آیدا حرف بزن... "
و چه تلخ که نمیتوانم برایت نامه پُست کنم؛
یا حتی رخصتی نیست که بگویم:
"حرف بزن... جانِ دل حرف بزن...! "
#غزاله_زارع_آرشیدا
خورشید گرفتگی...ما را در سایت خورشید گرفتگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129