دل به دل راه داره معنیش این نیست که هرچقدر یکیو دوست داریم اونم دوستمون داره :)
میتونه کمتر - بیشتر باشه یا 180 درجه متفاوت باشه:/
مگه با دوست و رفیق و خانواده و همسایه حسهامون دقیقا برابره؟
چرا فکرمیکنیم "دلدار" باید حسش به ما متقابل باشه؟
یا چرا وقتی یکیو نمیخواید سعی میکنید اونم ازتون متنفر بشه؟
چتونه/چمونه/چشونه؟!
خورشید گرفتگی...ما را در سایت خورشید گرفتگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106