یوقتایی خدا هم دلش میخواد از آدماش عکس بگیره؛
کسی چه میدونه...
شاید یه روز به خودمونم نشون بده!
دیدی رعد و برق که میزنه،
اول نورِ فلاشش یه لحظه آسمونو روشن میکنه؛
بعد صداش میپیچه
"بگو سیب بهترینم:) "
تا نگاهش کنیم و لبخند بزنیم.
اینا نشونه ی ثبتِ اون لحظه اس...
با دوربینِ خدا!
#غزاله_زارع_آرشیدا
خورشید گرفتگی...ما را در سایت خورشید گرفتگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119