عکاسی خدا

خرید بک لینک

یوقتایی خدا هم دلش میخواد از آدماش عکس بگیره؛

کسی چه میدونه...

شاید یه روز به خودمونم نشون بده!

دیدی رعد و برق که میزنه،

اول نورِ فلاشش یه لحظه آسمونو روشن میکنه؛

بعد صداش میپیچه

"بگو سیب بهترینم:) "

تا نگاهش کنیم و لبخند بزنیم.

اینا نشونه ی ثبتِ اون لحظه اس...

با دوربینِ خدا!

#غزاله_زارع_آرشیدا

خورشید گرفتگی...

ما را در سایت خورشید گرفتگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 9:28

صفحه بندی